Regulamin sklepu sklej-model.pl

także Warunki Świadczenia Usługi.

1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1    Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem sklej-model.pl jest STUDIO JFJ Jerzy Janukowicz z siedzibą w Rzeszowie, ul. Langiewicza 18 (zwany dalej: „STUDIO JFJ”), wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej , posiadający REGON: 180835191, NIP: 813-33-85-931.

1.2    Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym, pod adresem STUDIO JFJ Jerzy Janukowicz, ul. Langiewicza 18, 35-085 Rzeszów; telefonicznie : 504 867 199 lub przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

2. Zasady działania sklepu internetowego sklej-model.pl

STUDIO JFJ prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej , do sprzedaży których STUDIO JFJ przysługuje prawo.

3. Zamawianie towarów

3.1.  Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową sklej-model.pl

3.2.  Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

3.3.  Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, określając liczbę sztuk zamawianych towarów oraz wybierając spodób wysyłki (dostawy) oraz formy płatności.

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1    Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.

4.2    Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Klikając „kontynuuj zakupy” klient zostanie przeniesiony do oglądanej poprzednio karty produktu. Może przeglądać pozostałe kategorie asortymentu sklepu i dodawać kolejne towary do koszyka.

4.3    Edycji zawartości koszyka można dokonać klikając przycisk „Koszyk” w górnym prawym rogu strony.

4.4    Po wybraniu opcji „Przejdź do realizacji zamówienia” lub „realizuj zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji,wysyłki zamówionego towaru i formy płatności.

4.5    Przez zalogowanie Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość ponownej realizacji zamówienia, możliwość edycji adresów.

4.6 Adres wysyłki jest to adres, na który zostanie wysłana wysyłka. Adres rozliczeniowy do adres, na który rozstanie wystawiona faktura VAT, jeśli klient sobie zażyczy wystawienie faktury VAT

4.7    Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności. Sposób płatności wybiera się poprzez kliknięcie „przejdź do realizacji zamówienia”.

4.8    Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności – przelew bankowy oraz płatności przy odbiorze (wysyłka pobraniowa lub odbiór osobisty)

4.9    Klient dokuje potwierdzenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku z wybraną formą płatności

4.10    Po zatwierdzeniu formy płatności wyświetli się strona z podsumowaniem zamówienia. Kliknięcie w przycisk „potwierdzam zamówienie” wyświetli ostatnią stronę z szczegółami zamówienia i sposobu realizacji płatności.

4.11    W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online, dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek STUDIO JFJ, obsługa sklepu wysyła e-maile przypominające (na podany adres e-mail przez klienta podczas składania zamówienia). Ostatnią forma przypomnienia jest kontakt telefoniczny (na podany numer telefonu przez klienta podczas składania zamówienia). Jeśli po tym czasie nie nastąpi wpłata, zamówienie zostaje anulowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.

4.12  Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie kasując zawartość koszyka.

4.13   Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.14   Klient będzie otrzymywał e-mail informacyjny o zmianie statusu zamówienie (np. oczekiwanie na wpłatę, przygotowanie wysyłki, zamówienie zostało zrealizowane).

4.15   STUDIO JFJ może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia. 

5. Ceny

5.1    Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

5.2    Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3    Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez STUDIO JFJ zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4    STUDIO JFJ zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 

6. Dostępność zamówionych towarów

6.1    Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. Tesli towar jest niedostępny – wtedy jego cena jest zerowana i pojawia się informacja „towar niedostępny” oraz czas uzupełnienia magazynu. Nie ma możliwości dodania takiego towaru do koszyka.

6.2    W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3    W karcie produktu udostępniana jest Klientom szczegółowa informacja o produkcie.

7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

 8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1    Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski. 

8.2    W przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto STUDIO JFJ .

8.3    Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę „odbioru osobistego”, towar zostanie spakowany i odłożony do czasu odbioru przez klienta. Odbiór osobisty jest darmowy, nie wiąże się z żadnymi opłatami.

8.4    Dostarczaniem zamówień zajmuje się Poczta Polska – przewidywany czas dostawy jest podany przy wyborze formy dostawy.

9. Formy płatności za zamówienie

9.1    Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki kurierskiej.

9.2    Przelew bankowy na konto bankowe STUDIO JFJ

9.3    Gotówką przy wybraniu opcji „odbiór osobisty”

9.4    Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta e-maila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do STUDIO JFJ na adres: biuro@sklej-model.pl.

10. Umowa sprzedaży

10.1   Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu sklej-model.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

10.2   Umowa może być zawarta w języku polskim.

11. Wykonanie umowy – termin 

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy , STUDIO JFJ zobowiązuje się do przekazania towaru podmiotowi realizującym dostawę w terminie do 1 dnia roboczego , od poprawnego złożenia zamówienia lub dokonania i zaksięgowania wpłaty na konto bankowe STUDIO JFJ. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem świąt oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy. Wysyłki realizowane są również w niedziele.

12. Koszt dostawy

12.1   Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.

12.2   Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

-          w przypadku odbioru osobistego – 0,00 PLN brutto;

-          w przypadku „Paczka Mini ekonomiczna” do 2kg i płatności online – 9,50 PLN brutto;

-          w przypadku „Paczka Mini priorytetowa” do 2 kg i płatności online – 11,00 PLN brutto;

-          w przypadku „Paczka 24 pobraniowa” zależne od wagi towarów – od 16,00 PLN brutto;

-          w przypadku „Paczka 48 pobraniowa” zależne od wagi towarów – od 19,00 PLN brutto;

12.3 Podczas składania zamówienia sklep automatycznie sprawdza wagę zamówionych towarów i wyświetla najbardziej optymalne opcje wysyłki.

13. Odstąpienie od umowy

13.1   Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 30 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

13.2   Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

13.3   Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować STUDIO JFJ, ul. Langiewicza 18, 35-085 Rzeszów, tel. 504 867 199, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

13.4   Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, w „Formularz odstąpienia od umowy”. Wypełniony formularz należy dostarczyć osobiście lub wysyłkowo (za potwierdzeniem odbioru) w siedzibie STUDIO JFJ.

13.5   Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

13.6   W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, STUDIO JFJ zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez STUDIO JFJ, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym STUDIO JFJ została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

13.7   Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

13.8   STUDIO JFJ może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13.9   Towar należy odesłać na adres: STUDIO JFJ, ul. Langiewicza 18, 35-085 Rzeszów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował STUDIO JFJ o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

13.10   Klient może zwrócić jedynie nieuszkodzony towar.

14. Reklamacje

14.1   Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów STUDIO JFJ ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2   Każdy towar kupiony w sklepie internetowym sklej-model.pl może być reklamowany, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

14.3   Reklamację można złożyć osobiście, e-mailem, telefonicznie lub za pośrednictwem Poczty Polskiej

14.4   W przypadku reklamacji należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja” (dostępny w serwisie internetowym), który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: STUDIO JFJ, ul. Langiewicza 18, 35-085 Rzeszów.

14.5   STUDIO JFJ umożliwia Klientom składającym reklamację, zwrot kosztów w wyniku odesłana wadliwego towaru taką samą drogą, jaką był towar zakupiony.

14.6   STUDIO JFJ rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.

14.7   W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.

14.8   W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

14.9   W przypadku złożenia reklamacji w siedzibie STUDIO JFJ, po jej rozpatrzeniu, STUDIO JFJ umożliwi Klientowi odbiór towaru lub kwoty pieniężnej wraz z przysługującym zwrotem kosztów, w siedzibie sklepu.

15. Rezygnacja z zamówienia

15.1   Klient może zrezygnować z zamówienia przed dokonaniem wpłaty na konto bankowe STUDIO JFJ, przy wyborze płatności „płatność przelewem” podczas składania zamówienia.

15.2   Jeśli klient nie dokona wpłaty na podane przy realizacji zamówienia konto bankowe STUDIO JFJ, to po 7 dniach zamówienie to zostanie anulowane. Obsługa sklepu internetowego wysyła wiadomości przypominające o konieczności dokonania wpłaty na e-mail podany przez klienta przy składaniu zamówienia.

15.3   Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

15.4   W każdych pozostałych przypadkach klient rezygnujący z zamówienia proszony jest o kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

16. Postanowienia końcowe

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest rachunek uproszczony, faktura VAT proforma lub faktura VAT. STUDIO JFJ nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

16.1. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez STUDIO JFJ danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)  jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

16.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i o prowadzącym sklep internetowy – STUDIO JFJ.

16.3. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych jest STUDIO JFJ z siedzibą w Rzeszowie pod adresem: ul. Langiewicza 18, 35-085 Rzeszów. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.